انواع بهترين لوله گالوانيزه

خريد لوله مبلي,قيمت انواع لوله گالوانيزه,بهترين لوله گالوانيزه

شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

انواع بهترين لوله گالوانيزه

۱۷ بازديد

قيمت انواع لوله گالوانيزه

در اين مقاله مي خواهيم ابتدا مفهوم لوله را بيان كنيم و سپس انواع بهترين لوله گالوانيزه را بررسي كنيم. 

لوله يك استوانه ي تو خالي است كه براي موارد مختلف مثل انتقال يا نگهداري مايعات و.. مورد استفاده قرار مي گيرد. لوله ها از جنس هاي مختلفي ساخته مي شوند.

 

لوله گالوانيزه

معمولا لوله هاي گالوانيزه در دو گروه دسته بندي مي شوند: لوله گالوانيزه آهني و لوله گالوانيزه فولادي.

هر دو نوع لوله نامبرده شده در بازار به لوله آهني سفيد معروف هستند و معولا افراد تفاوت زيادي بين آن دو قائل نمي شوند. اما لوله گالوانيزه از جنس فولاد نسبت به لوله گالوانيزه آهني سبك تر و براق تر است.

اين دو لوله را تنها مي توانيد از ميزان وزن آن ها تشخيص دهيد.

 

لوله گالوانيزه آهني

با نورد شدن آهن سفيد، لوله گالوانيزه آهني به وجود مي آيد. گاهي اوقات روي سطح اين لوله درز هايي وجود دارد كه به وسيله دستگاه درز جوش، آن ها را بهم متصل مي كنند. سپس اين لوله ها به داخل يك مخزن كه پر از روي مذاب است منتقل مي شوند و فرايند مورد نظر ما روي آن ها انجام مي شود. اين مدل لوله به صورت دو نوع سبك و سنگين به بازار عرضه شده اند كه شما با اطلاعات كافي نسبت نوع نيازتان مي توانيد يكي از آن ها را انتخاب كنيد. هر دوي اين لوله ها در ارتفاع 6 متر و با دو سر دنده اي ساخته شده اند. كيفيت اين لوله ها را هنگام خريد، با توجه به نمره اي كه دارند بررسي كنيد.

 

لوله گالوانيزه فولادي

اين نوع لوله گالوانيزه نسبت به لوله هاي آهني وزن سبك تري دارند و اكثرا در سيستم هاي تهويه مورد استفاده قرار مي گيرند. اين نوع از بهترين لوله گالوانيزه، از يك فلز نرم ساخته شده اند، به همين خاطر آن ها را از داخل يك قالب با فشار هر چه بيشتر عبور مي دهند. در مرحله ي بعد درز هايي كه اين نوع لوله دارد را به هم جوش مي دهند. اين نكته قابل ذكر است كه لوله گالوانيزه فولادي نسبت به اسيد بسيار حساس است و هر نوع اسيدي مي تواند به آن آسيب برساند. اما اگر اين لوله در تماس با آب قرار بگيرد، تنها سختي آن افزايش مي يابد و آسيبي به آن وارد نمي شود.

بهترين لوله گالوانيزه

نحوه اتصال:

اتصال گالوانيزه توپي بوشن:

 در واقع براي ادامه لوله كشي، لوله هاي گالوانيزه 6 متري به صورتي بايد به يكديگر وصل شوند و اتصال گالوانيزه توپي يكي از اين مدل هاست. اين نوع اتصالات در انواع سه راه، زانو، مهره ماسوره، درپوش و بوشن ساخته مي شوند.

 

اتصال گالوانيزه چين:

 يكي ديگر از انواع اتصالات لوله هاي گالوانيزه، اتصال چين است كه از نوع دنده اي است و دو مدل سياه و سفيد دارد. اين نوع اتصال يك مزيت بسيار مهم دارد و آن مقاومت در برابر صدمات فيزيكي است. همچنين دوام پوشش لايه ي روي يكي ديگر از مزيت هاي اين نوع اتصال محسوب مي شود.

 

اتصال گالوانيزه اصفهان:

يكي از كارخانه هاي معروفي كه در ايران به توليد اين نوع لوله مشغول هستند در اصفهان واقع شده است. اين كارخانه لوله هاي گالوانيزه را در دو مدل سبك و سنگين توليد مي كند و باعث مي شود كه مشتري امكان يك انتخاب گسترده داشته باشد.

 

ما در سايت بهنيا سعي كرديم تا با معرفي انواع بهترين لوله گالوانيزه، قيمت انواع لوله گالوانيزه و همچنين معرفي لوله مبلي شما در هنگام خريد راهنمايي كنيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد